Veelgestelde vragen/FAQ

OP DEZE PAGINA VIND je ANTWOORDEN OP je VRAGEN
Door op de icoontjes op deze pagina te klikken, vind je meer veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan zijn wij ook per e-mail en telefoon bereikbaar en staan je graag te woord.
Houd er rekening mee dat annuleringsverzoeken die je aan onze klantenservice stuurt vaak niet snel genoeg verwerkt kunnen worden. We raden je daarom aan om dit zelf te doen in je klantaccount.
In tijden van grote drukte, zoals bijvoorbeeld Black Friday, kunnen wij vertraging niet uitsluiten.
Het duurt dus even voordat de track & trace van jouw pakket geupdate wordt.
https://www.proshop.nl/CustomerCenter/Rma/Login
Wanneer je hier inlogt met je klantnummer en bestelnummer volgt een aantal stappen waar je het probleem kunt beschrijven. Het is hierbij belangrijk dat je dit zo gedetailleerd mogelijk doet.
Voor meer informatie over welke foto's we nodig hebben met betrekking tot transportschade, zie: https://www.proshop.nl/Transportschade
Proshop a/s is een Online Webshop, waar je producten eenvoudig online kunt bestellen.
Hieronder volgt een aantal stappen om je als klant te registreren en de bestelling te voltooien.
- Kies het product en klik op bestel - het product is nu aan je winkelwagen toegevoegd.
- Ben je klaar met winkelen, klik dan op "naar de kassa". Kies anders voor "verder winkelen".
- Ben je een nieuwe klant, vul dan je gegevens in onder "nieuwe klant" en druk op "volgende". Ben je een bestaande klant, dan kun je inloggen met je e-mail en wachtwoord.
- Nadat je op "volgende" hebt geklikt volgen de vier onderstande punten:
1: mijn gegevens kun je eventueel een bezorgadres toevoegen wanneer dit afwijkt van het factuuradres, kies anders de gewenste bezorgmethode onder punt 3.
2: Lees en aanvaard de algemene voorwaarden en privacybeleid
3: Hier kun je kiezen voorbezorging op het adres onder punt 1 of kiezen voor DPD pickup bij een parcelshop.
4: kies de gewenste betaalmethode
- We sturen je een welkomstmail wanneer je voor de eerste keer bestelt en je registratie hebt voltooid.
- Nadat je bestelling hebt voltooid krijg je van ons 4 e-mails:
1 Bestelling ontvangen, met je bestelnummer en een bijlage met de algemene voorwaarden in PDF formaat
2 Factuur
3 Bestelbevestiging
4 Verzendbevestiging met Track & Trace nummer
Waar zijn productreviews op gebaseerd?
Op onze website staan productreviews die via Teststeek zijn verzameld. Deze productreviews zijn niet noodzakelijk afkomstig van klanten van Proshop en niet door of namens Proshop geverifieerd.
Voor meer informatie zie: https://www.testseek.com/about-us/certified-reviews-by-testseek/
Niet gevonden wat je zocht?
Voor verdere vragen kan je altijd contact met ons opnemen
telefoonnummer 085 301 55 55Bel ons