Help

Veelgestelde vragen/FAQ

OP DEZE PAGINA VIND je ANTWOORDEN OP je VRAGEN

Door op de icoontjes op deze pagina te klikken, vind je meer veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan zijn wij ook per e-mail en telefoon bereikbaar en staan je graag te woord.

 

 

De meest gestelde vragen

Als consument/particuliere klant kun je je bestelling annuleren in je klantaccount zolang je de e-mail "verzendbevestiging" nog niet hebt ontvangen. Je kunt op je klantaccount inloggen met je geregistreerde e-mail adres en wachtwoord. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst krijg je automatisch een eigen klantaccount waar je kunt inloggen. Heb je nog geen wachtwoord aangemaakt, dan kun je dat hier doen.

Houd er rekening mee dat annuleringsverzoeken die je aan onze klantenservice stuurt vaak niet snel genoeg verwerkt kunnen worden. We raden je daarom aan om dit zelf te doen in je klantaccount.
Je kunt de verwachte leverdatum zowel op je bestelbevestiging als in je klantaccount zien. De leverstatus in je klantaccount wordt automatisch geupdate bij eventuele veranderingen. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, klik dan hier.
In tijden van grote drukte, zoals bijvoorbeeld Black Friday, kunnen wij vertraging niet uitsluiten.
DPD haalt standaard pakketten op van maandag tot vrijdag vanaf 19:00 op bij ons hoofdmagazijn in Denemarken. Ze worden pas gescand wanneer ze in het distributiemagazijn van DPD aankomen. Tot die tijd lijkt het er op dat je pakket zich nog bij ons bevindt.

Het duurt dus even voordat de track & trace van jouw pakket geupdate wordt.
Dit kun je doen met behulp van ons retourformulier dat je hier kunt invullen.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een e-mail van onze technische dienst. Geen zorgen, we zijn je niet vergeten.
Je kunt een garantieclaim aanmaken via onderstaande link:
https://www.proshop.nl/CustomerCenter/Rma/Login

Wanneer je hier inlogt met je klantnummer en bestelnummer volgt een aantal stappen waar je het probleem kunt beschrijven. Het is hierbij belangrijk dat je dit zo gedetailleerd mogelijk doet.
Wanneer je een garantieclaim wilt indienen, kun je dat hier doen. Is er sprake van beschadigingen die tijdens het transport zijn ontstaan, neem dan foto's van de doos en de inhoud en stuur deze samen met het RMA nummer, dat je tijdens het indienen van je garantieclaim hebt ontvangen, per mail naar ons toe via [email protected] Dan sturen wij je een retourlabel waarmee je het beschadigde product aan ons kunt retourneren.

Voor meer informatie over welke foto's we nodig hebben met betrekking tot transportschade, zie: https://www.proshop.nl/Transportschade

Proshop a/s is een Online Webshop, waar je producten eenvoudig online kunt bestellen. 

Hieronder volgt een aantal stappen om je als klant te registreren en de bestelling te voltooien.

- Kies het product en klik op bestel - het product is nu aan je winkelwagen toegevoegd.

- Ben je klaar met winkelen, klik dan op "naar de kassa". Kies anders voor "verder winkelen".

- Ben je een nieuwe klant, vul dan je gegevens in onder "nieuwe klant" en druk op "volgende". Ben je een bestaande klant, dan kun je inloggen met je e-mail en wachtwoord.

- Nadat je op "volgende" hebt geklikt volgen de vier onderstande punten:

     1: mijn gegevens kun je eventueel een bezorgadres toevoegen wanneer dit afwijkt van het factuuradres, kies anders de gewenste bezorgmethode onder punt 3.

     2: Lees en aanvaard de algemene voorwaarden en privacybeleid

     3: Hier kun je kiezen voorbezorging op het adres onder punt 1 of kiezen voor DPD pickup bij een parcelshop.

     4: kies de gewenste betaalmethode

- We sturen je een welkomstmail wanneer je voor de eerste keer bestelt en je registratie hebt voltooid. 

- Nadat je bestelling hebt voltooid krijg je van ons 4 e-mails:
   1 Bestelling ontvangen, metje bestelnummer en een bijlage met de algemene voorwaarden in PDF
   2 Factuur
   3 Bestelbevestiging
   4 Verzendbevestiging met Track & Trace nummer


Heb je geen ANTWOord op jE vraag kunnen vinden?

Neem dan contact met ons op:

Tel.: 085 301 55 55

Particuliere klantenservice:
[email protected]

Zakelijke klantenservice:
[email protected]

Hou alsjeblieft je klant- of bestelnummer paraat, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.