Levering
Voor meer informatie verwijzen wij je naar de website van DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/
Mocht het pakket niet zijn afgeleverd bij een parcelshop of heb je geen bericht gekregen over de levering, ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected] of via telefoon: 085 301 55 55
Mocht dit niet het geval zijn, ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected] of via telefoon: 085 301 55 55
Na het kopen van een digitaal product vervalt je herroepingsrecht van 14 dagen.
• Je kunt je pakket volgen via de Track&Trace link in de bestelbevestiging. Vind je bestellingen hier.
• Het kan tot 24 uur duren voordat scans/updates zichtbaar zijn op de website van de vervoerder.
• Als het product niet op tijd is aangekomen, neem dan contact op met de vervoerder voor meer informatie.
Contactinformatie voor DPD kun je hier vinden.
Wanneer je een beschadigd pakket hebt ontvangen, verzoeken wij je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan Proshop klantenservice kenbaar te maken via telefoon 085 301 55 55 of via e-mail [email protected]
Bij het melden van transportschade is het van groot belang dat wij fotodocumentatie van de schade ontvangen. Meer informatie over welke foto's we nodig hebben kun je hier vinden.
Bij de meeste producten zijn de verzendkosten als volgt:
DPD Pickup Shop - €6,99 incl. btw.
DPD Thuis - €8,99 incl. btw.
DPD Zakelijk - €8,67 excl. btw.
PostNL aangetekende brief - €4,99 incl. btw
Zodra je in het bestelproces zit, staan rechtsboven de totale kosten van de bestelling incl. verzendkosten.
(Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan hier).
Houd er rekening mee dat er voor elke zending verzendkosten in rekening kunnen worden gebracht.
Niet gevonden wat je zocht?
Voor verdere vragen kan je altijd contact met ons opnemen
telefoonnummer 085 301 55 55Bel ons