Help

Guide:
Zo documenteer je transportschade

Is je pakket beschadigd aangekomen? Het spijt ons dat te horen. Hieronder vind je instructies over hoe je de transportschade kunt documenteren.

In dit soort gevallen vinden wij binnen enkele dagen een oplossing. Afhankelijk van de omvang van de schade kunnen we je een nieuw product toesturen, het bedrag terugbetalen of korting aanbieden.


Fotodocumentatie van de schade

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben we foto’s van de schade nodig. Het gaat hierbij om foto’s van de verpakking en het product zelf, ongeacht of de schade zichtbaar is of niet.

We hebben de volgende specifieke foto’s nodig:

  1. De buitenkant van de verpakking, ongeacht of deze beschadiging zichtbaar is of niet. Hieronder foto’s van zowel de verzenddoos als de verpakking van het product zelf.
  2. De binnenkant van de verpakking, ongeacht of deze beschadiging zichtbaar is of niet. Hieronder foto’s van zowel de verzenddoos als de verpakking van het product zelf.
  3. Het product in zijn geheel, ongeacht of deze beschadiging zichtbaar is of niet.

Stuur de foto’s naar ons via [email protected]

De foto’s moeten in JPEG/JPG-formaat zijn.

We raden je aan alle accessoires en verpakkingsmateriaal te bewaren, voor het geval je het product aan ons terug moet sturen.


Hieronder een aantal voorbeelden van de foto’s die we nodig hebben.

1. De buitenkant van de verpakking, zowel de verzend- als de productverpakking

2. De binnenkant van de verpakking, zowel de verzend- als de productverpakking

3. Het product