Help

Betaling

Proshop kundenservice

• Het kan tot 30 dagen duren voordat het gereserveerde bedrag door onze betalingsprovider wordt vrijgegeven. Meestal gaat het proces echter veel sneller.
Het bedrag wordt pas van je rekening afgeschreven wanneer het pakket verzonden wordt.
Betalingen via PayPal worden meestal binnen 1-20 minuten na annulering automatisch teruggestort op je PayPal account. In sommige gevallen kan dit echter tot 48 uur duren. Als je het bedrag na 48 uur nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Om een factuur te laten corrigeren, gelieve ons per e-mail te contacteren met de door jou gewenste correcties.

Dit is de informatie die kan worden gewijzigd op je factuur:
  • Naam en/of factuuradres (dit is niet mogelijk voor het leveringsadres)
  • Het op de factuur aangegeven BTW-nummer
Voor het wijzigen van een factuur worden €6,00 administratiekosten in rekening gebracht.
1. Kies het product en klik op bestel - het product is nu aan je winkelwagen toegevoegd.
2. Ben je klaar met winkelen, druk dan op "naar de kassa". Kies anders voor "verder winkelen".
3. Ben je een nieuwe klant, vul dan je gegevens in onder "nieuwe klant" en druk op "volgende". Ben je een bestaande klant, dan kun je inloggen met je e-mail en wachtwoord.
4. Onder mijn gegevens kun je eventueel een bezorgadres toevoegen wanneer dit afwijkt van het factuuradres, kies anders de gewenste bezorgmethode onder punt 3
5 Kies nu voor de gewenste betaalmethode




Je kunt betalen met iDeal, VISA/Mastercard, PayPal, Bankoverschrijving en Klarna*

*Voor betaling met Klarna wordt een toeslag van €3,50 in rekening gebracht.
Als je voor Betaal later kiest, bieden wij je de mogelijkheid om 30 dagen na verzending van je bestelling te betalen. In het geval van (digitale) diensten is dit de datum waarop de dienst geleverd wordt of beschikbaar voor je is. Wij dragen onze vordering op jou over aan Klarna Bank AB. Klarna zal je een betaalinstructie sturen zodat je direct aan Klarna kunt betalen. Voor contactgegevens en meer informatie over Klarna kun je klarna.com bezoeken.
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/hoe-retourneer-ik-mijn-bestelling/

Je bent altijd welkom om contact met ons op te nemen voor verdere vragen.