Help

Service en support - Fujitsu Support Pack On-Site Service - FSP:GB5S10Z00NDDT1
Productnummer: 2640624

Fujitsu Support Pack On-Site Service

Extended service agreement, parts and labour, 5 years (from original purchase date of the equipment), on-site, 9x5, response time: 2 business days, must be purchased within 90 days of the product purchase, for ESPRIMO X913, X913-T, X923, X923-T; FUTRO S520, S720, S920, X913, X913-T, X923

62,90 €
51,98 € excl. BTW
Extern magazijn, 4 - 5 werkdagen levertijd
Goedkoopste privé verzending 6,99 €

Details

Producent: Fujitsu
Productnummer: 2640624
Model: FSP:GB5S10Z00NDDT1
EAN:

Naar de website van de producent

www.fujitsu.com/global/
ProductbeschrijvingFujitsu Support Pack On-Site Service - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode5 jaren (vanaf dag van eerste aankoop van apparatuur)
ResponstijdTwee werkdagen
Bereikbaarheid van servicedienst9 uur per dag / 5 dagen per week
PrijsbepalingstypeMoet gekocht worden binnen 90 dagen van aankoop product
Ontworpen voorESPRIMO X913, X913-T, X923, X923-T; FUTRO S520, S720, S920, X913, X913-T, X923

Algemeen

Onderhoud inbegrepen Onderdelen en werkuren
Locatie Ter plaatse
Volledige contractperiode 5 jaren (vanaf dag van eerste aankoop van apparatuur)
Responstijd Twee werkdagen
Bereikbaarheid van servicedienst 9 uur per dag / 5 dagen per week
Prijsbepalingstype Moet gekocht worden binnen 90 dagen van aankoop product

Details

Service & Support Uitgebreide serviceovereenkomst - onderdelen en werkuren - 5 jaar - ter plaatse - response-tijd: twee werkdagen - beschikbaarheid: 9 uur per dag / Maandag tot en met vrijdag
Technische ondersteuning - telefonisch advies - 5 jaar
On-site Service customer logs a call with the help desk over the telephone. The support technicians will attempt to resolve the problem using remote diagnostics or directly over the telephone. If this is not possible or when the process highlights that a specific component in the hardware must be replaced a Fujitsu Technology Solutions service partner will be dispatched to the customer site arriving within the contracted service time. The repair will be completed at the customer's location. The customer pays nothing more.

Bovenstaande specificaties en vermeldingen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving door de fabrikant worden gewijzigd.