Help

Levering

Onze pakketten worden bezorgd door DPD binnen Nederland, zowel aan huis als bij een Pickup Parcelshop.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar de website van DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/
Zodra de DPD-bezorger langs is geweest en niemand open heeft gedaan, wordt het pakket gestuurd naar een omliggende parcelshop waar je het pakket kunt ophalen.

Mocht het pakket niet zijn afgeleverd bij een parcelshop of heb je geen bericht gekregen over de levering, ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected] of via telefoon: 085 301 55 55
Zodra het product dat is besteld op voorraad is, streven we ernaar om het binnen 2-3 werkdagen geleverd te hebben.

Mocht dit niet het geval zijn, ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected] of via telefoon: 085 301 55 55
Zodra je een digitaal product koopt bij Proshop a/s, krijg je een e-mail met daarin de codes die je nodig hebt om je product te activeren. Ze zijn ook beschikbaar op je klantprofiel. Zodra je op activeren klikt, krijg je instructies hoe je het product kunt activeren.

Na het kopen van een digitaal product vervalt je herroepingsrecht van 14 dagen.

• Je kunt je pakket volgen via de Track&Trace link in de bestelbevestiging. Vind je bestellingen hier.

• Het kan tot 24 uur duren voordat scans/updates zichtbaar zijn op de website van de vervoerder.

• Als het product niet op tijd is aangekomen, neem dan contact op met de vervoerder voor meer informatie. 

Contactinformatie voor DPD kun je hier vinden.




 

• Bij zichtbare schade aan het pakket dien je binnen 24 uur een klacht in te dienen bij Proshop klantenservice via telefoon 085 301 55 55 of via e-mail [email protected]

• Bij verborgen schade dien je zo spoedig mogelijk of uiterlijk binnen 5 dagen een klacht in te dienen bij Proshop klantenservice via telefoon 085 301 55 55  of via e-mail [email protected]

Bij het melden van transportschade is het van groot belang dat wij fotodocumentatie van de schade ontvangen. Meer informatie over welke foto's we nodig hebben kun je hier vinden.

Proshop a/s vereist niet voor alle producten verzendkosten. Wij vermelden onder elk product de goedkoopste leveroptie die mogelijk is.

Zodra je in het bestelproces zit, staan rechtsboven de totale kosten van de bestelling incl. vrachtkosten.
• Je kunt de status van je bestellingen in je klantaccount bekijken. Je kunt rechts bovenin inloggen op je klantaccount: "Inloggen".

(Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan hier).
• Ja, het is mogelijk om je bestelling in meerdere verzendingen te splitsen. Neem contact met ons op via tel. 085 301 55 55.

Houd er rekening mee dat er voor elke zending verzendkosten in rekening kunnen worden gebracht.




Voor verdere vragen kun je altijd contact met ons opnemen: